דוח מחקר – חברת אדגר השקעות ופיתוח

שלום קוראים יקרים, המאמר הבא נכתב בחודש יולי, לצורכי לימוד בלבד. 
המידע פה מוצג נכון למועד כתיבת השורות, וסביר שההתפתחויות השונות במדינה משפיעות גם על החברה. 
איו לראות באמור בשום פנים ואופן המלצה להשקעה. התוכן הינו לצורכי לימוד בלבד ואני מהווה תחליף ליעוץ מקצועי. 

המידע המוצג נלקח מהדוחות השנתיים של החברה, וממצגות המשקיעים השונות. 
במידה וחלה טעות, יש לפנות אלינו למייל, על מנת שנוכל לדייק ולתקם את הפרטים. 
קריאה מהנה !! 

המאמר מספק סקירה מקיפה של חברת אדגר השקעות ופיתוח בע"מ, תוך בחינת הדוחות הכספיים שלה לשנת 2022. הניתוח כולל הערכה של החברה תוך שימוש במודלים של Porter ו-SWOT, הערכת הביצועים הפיננסיים, הצמיחה והאתגרים שלה בשוק דינמי. המחקר גם בוחן את המגמות האחרונות של החברה ומספק תובנות לגבי ציפיות הביצועים העתידיות.

החברה התאגדה בישראל כחברה פרטית ביום 25.12.1977 בשם אדגר תעשיות טקסטיל בע"מ.
 ביום 16.7.97 שונה שמה לשמה הנוכחי.
בינואר 2004 נרשמו מניות החברה למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב בע"מ.

החברה פועלת בעיקר בתחום ההשקעה בנכסים מניבים בארץ ובחו"ל תוך התמקדות במשרדים.
בשנים האחרונות נכנסה החברה גם לענף חלל העבודה המשותף במותג "Embassy Brain".
הרחבה זו שואפת לספק מגוון רחב יותר של אפשרויות להשכרה ולספק מענה למגמות המשתנות בשוק.
בנוסף, עוסקת החברה ברכישת קרקעות ומנצלת עתודות קרקע קיימות לבניית בנייני משרדים.
עבודות הבנייה מתבצעות במיקור חוץ לקבלנים חיצוניים.
נכון למועד העבודה, החברה פועלת בארבע מדינות: ישראל, קנדה, פולין ובלגיה.

התפלגות החזקות במניות החברה:

  •     57.84%החזקות בעלי עניין
  •     19.72%החזקות מוסדיים
  •     22.44%החזקות ציבור


בעלת השליטה בחברה היא חברת ישיר איי די אי המחזיקה 48.44 אחוז ממניות החברה.
בעלת עניין משמעותית נוספת היא חברת כלל ביטוח ק.גמל שבידה כ 13.44 אחוז ממניות החברה.
יו"ר הדירקטוריון של החברה הוא דורון שינדמן ומנכ"ל החברה הוא רועי גדיש.

היסטוריה ותיאור כללי של החברה

החברה, הידועה במקור בשם אדגר תעשיות טקסטיל בע"מ, התאגדה בישראל ב-25 בדצמבר 1977 כחברה פרטית. היא החלה את דרכה כחברת טקסטיל, אך לאחר מכן עברה שינויים משמעותיים והעבירה את המיקוד שלה להשקעות נדל"ן

בשנת 1994 נרכשה החברה על ידי חברת "צור שמיר אחזקות" ושימשה כזרוע נדלן של החברה בשוק המקומי והבינלאומי.
צור שמיר היא חברה ישראלית ציבורית המתמחה בהשקעות והחזקות בביטוח, פיננסים ונדל"ן מניב. היא נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ומטהה בפתח תקווה, ישראל. משפחת שניידמן, המחזיקה בכ-70% ממניות החברה, היא בעלת השליטה בקבוצת צור שמיר.

מר גדיש ( מנכ"ל החברת אדגר ) הצטרף לחברת אדגר בשנת 1994 כסמנכ"ל והיווה ציר מרכזי בהפיכת החברה לבעלים של נדל"ן מסחרי עולמי, עם נכסים בישראל, אירופה וצפון אמריקה ותחת הנהגתו, צמחה החברה באופן משמעותי, והרחיבה את עסקיה לחו"ל.

בשנת 1997 שינתה החברה את שמה לשמה הנוכחי  כחלק ממאמצי מיתוג מחדש כדי ליישר קו עם הכיוון העסקי החדש שלה. בינואר 2004 השיגה החברה אבן דרך נוספת באמצעות רישום מניותיה למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב בע"מ. רישום זה סיפק לחברה גישה למשקיעים ציבוריים והגדיל את נראותה בשוק.

תחומי פעילות

חוות שרתים
בשנים האחרונות החברה הרחיבה את פעילותה על ידי הסבת שטחים בתוך נכסיה למרכזי DATA CENTER . לאחר שלוש שנות פעילות, החברה מפעילה כיום ארבעה מתקנים בישראל ובאירופה, המשרתים לקוחות ברחבי העולם. הם מתכננים להכפיל את פעילותם בשנים הקרובות.
מתוך הכרה בחשיבות האסטרטגית של פעילות זו, מינתה החברה את ערן ברק,
מנהל בכיר בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה ב-Data Centers אינטגרציית נתונים ותקשורת, להוביל יוזמה זו.

השירותים המוצעים כחלק מפעילות זו הם:
1.שירותי Colocation
2. פתרונות  DRP-
 3. פתרונות  BCP
4. שירותי תקשורת
5. שירותי Hosting:
6. שירות ערך מוסף

נדלן מניב
תחום העיסוק של החברה, הוא בתחום נדל"ן המניב ומהווה את עיקר פעילותה העסקית.
החברה מחזיקה ב 41 נכסים ברחבי העולם, בשווי כולל של 4.573 מיליארד וNOI  של 254.3 מיליון שקל.
החברה משקיעה בנדל"ן מניב במדינות ישראל, בלגיה, קנדה ופולין.  

נכסים עיקריים

המיקוד העיקרי של החברה הוא השקעה בנכסים רווחיים בארץ ובחו"ל, בעיקר בפיתוח והשבחת נדל"ן. נכסים אלו מיועדים להפקת הכנסה באמצעות הפעלתם, כאשר רובם משמשים לשטחי משרדים. בתגובה לביקוש בשוק, הנהלת החברה הרחיבה את אפשרויות ההשכרה שלה על ידי הסבת שטחים לשטחי עבודה משותפים, המאפשרת השכרה לטווח קצר. הרחבה זו נעשית תחת המותג Embassy Brain, המציע גם יחידות השכרה מיידיות לפרטיים ולחברות קטנות עם עד 50 עובדים
החברה משקיעה בנדל"ן מניב במדינות ישראל, בלגיה, קנדה ופולין.  

רשימת נכסים בפולין ( מתוך הדוח השנתי )

רשימת נכסים קנדה ( מתוך הדוח השנתי )

רשימת נכסים בלגיה ( מתוך הדוח השנתי )

רשימת נכסים בישראל ( מתוך הדוח השנתי )

אסטרטגיה של החברה ומודל פעילות בתחומים השונים

לחברה אסטרטגיות מפתח לבחירת שוק, חדשנות, עיתוי החלטות השקעה ושמירה על איכות הסביבה. ההתמקדות היא במיקוד ערי מטרופולין גדולות עם צמיחה כלכלית עקבית. הגישה כוללת רכישת נכסים בקרבת צירי תחבורה מרכזיים והבטחת חוזים ארוכי טווח עם שוכרים איכותיים על מנת להבטיח שיעורי תפוסה גבוהים ושכר דירה יציב, גם בעת תנודות כלכליות. בנוסף, בכל מדינה מוקמים מערכת ניהול פעילה וצוותים מקצועיים מקומיים לטיפול בניהול נכסים, לרבות השכרות, שיפורים ופיתוח. כמו כן, החברה שמה דגש על חדשנות באמצעות מעקב צמוד אחר מגמות השוק והצעת פתרונות השכרה מגוונים וערך מוסף לדיירים, כגון מרכזי נתונים בנכסים. החלטות השקעה מתוזמנות בקפידה על מנת למקסם את ערך תיק הנכסים, בין אם באמצעות מימושים או ניצול הזדמנויות השקעה נוספות. לבסוף, נעשים מאמצים להתאים מבנים לסטנדרטים ידידותיים לסביבה כדי לפעול ביעילות ולמזער את ההשפעה הסביבתית

 

סביבה כללית והשפעת גורמים חיצוניים על תוצאות החברה

החברה חשופה לסיכונים שונים הקשורים לגורמים חיצוניים כגון המצב הביטחוני בישראל ובעולם, רמת הפעילות הכלכלית, מצב המשק במדינות הפעילות, תנודות בשערי החליפין, שינויים במדד הבורסה וכן תנודות בריבית. החברה מספקת תיאור של מגמות, אירועים והתפתחויות בסביבה המאקרו-כלכלית שלה, שלדעתה ישפיעו על תוצאותיה העסקיות.

מלחמת רוסיה – אוקרינה:
למלחמת רוסיה-אוקראינה היו השלכות משמעותיות. כשלושה מיליון פליטים הגיעו לפולין, מה שהוביל לסנקציות כלכליות שהטילו על רוסיה על ידי ארצות הברית ומדינות אירופה. נאט"ו גם פרסה כוחות נוספים למדינות שכנות. המלחמה גרמה לעלייה במחירי חומרי הגלם והאנרגיה, וכתוצאה מכך לאינפלציה מואצת. ממשלת פולין הגיבה בהעלאת הריבית. נכון לעכשיו, למלחמה לא הייתה השפעה מהותית על שוק המשרדים בפולין, אך היא עשויה להגביר את הביקוש העתידי לשטחי משרדים עקב הגעת פליטים. עם זאת, אם הסכסוך יסלים עם מדינות נאט"ו, עשויה להיות לכך השפעה משמעותית על ערך העסקים והנכסים של החברה. החברה מאמינה שיש לה יכולת פיננסית טובה להתמודד עם ההשלכות הללו במידת הצורך, לאור בסיס השוכרים המגוון, הפריסה הגיאוגרפית ומסגרות האשראי הזמינות שלה. ההנהלה תמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ולנקוט פעולות מתאימות.

היצע וביקוש בשוק המשרדים:
שינויים בהיצע ובביקוש להשכרת משרדים בתחומי הפעילות של החברה יכולים להשפיע על שיעורי התפוסה, סכומי השכירות, הוצאות אחזקת הנכסים ושווי הנכסים. בנוסף, גורמים כגון איכות השוכרים, חלוקה גיאוגרפית של פעילויות וחלוקת שוכרים בנכסים עוזרים להפחית סיכונים הקשורים לשווקים ולתעשיות גיאוגרפיות ספציפיות.

כלכלת אירופה: (כ 29% מהפעילות של החברה נמצאים באירופה – במדינות בלגיה ופולין )
למרות האתגרים, כלכלת אירופה הצליחה טוב מהצפוי שנה לאחר פלישת רוסיה לאוקראינה. קצב הצמיחה המוערך לשנת 2022 הוא כ-3.5%, עם צפי צמיחה חיובי של כ-0.9% בשנת 2023. ההתפתחויות החיוביות כוללות ירידה קלה במחירי האנרגיה, שיעור אבטלה נמוך של כ-6.1% וירידה מתמשכת באינפלציה במהלך החודשים האחרונים. שלושת הרבעונים האחרונים. עם זאת, לחצים אינפלציוניים, במיוחד במחירי המזון, ממשיכים להציב אתגרים. שוק העבודה מתאושש, עם ירידה בשיעור המשרות הפנויות ושיעור אבטלה של כ-6.6% בגוש האירו בדצמבר 2022. למרות הסביבה המאתגרת, שוק המשרדים באירופה נשאר יציב יחסית, תוך התמקדות בפרמיה ו משרדים איכותיים, כמו גם חללים גמישים המתאימים לעבודה היברידית. שוק המשרדים ראה שיעור צמיחה של כ-12% בשנת 2022 בהשוואה ל-2021, ושיעור המשרות הפנויות עמד על כ-7.2% בערי מרכז גוש האירו. דמי השכירות נותרו גבוהים, עם עלייה ממוצעת של כ-8% באזורי הליבה של אירופה

כלכלת ישראל : ( כ 41% מהפעילות של החברה היא בישראל )
בשנת 2022 חווה המשק הישראלי פעילות כלכלית איתנה ושוק עבודה הדוק בסביבת תעסוקה מלאה. האינפלציה הייתה מעל היעד, אך המדיניות המוניטרית הוחמרה כדי לטפל בבעיה. התמתנות הפעילות העולמית הייתה צפויה להביא להאטה בפעילות הכלכלית ובאינפלציה בישראל. למרות היותה מעל היעד, האינפלציה בישראל הייתה נמוכה יותר מאשר ברוב המדינות המפותחות. המחלקה המוניטרית של בנק ישראל סברה כי הידוק מוניטארי והתמתנות הביקושים יסייעו בשליטה באינפלציה. התמ"ג צמח בכ-6.5% בשנת 2022 והתמ"ג לנפש צמח בכ-4.4%, מהגבוהים במדינות ה-OECD. ברבעון הרביעי של 2022, התמ"ג צמח ב-5.8%, מונע מגידול בצריכה הפרטית והציבורית אך עם ירידה ביצוא. שערי החליפין היו תנודתיים, כאשר השקל התחזק בתחילה ולאחר מכן נחלש. התנודתיות הזו נמשכה, עם פיחות נוסף של כ-5% מול הדולר בפברואר 2023. להתפתחויות אלו בשוק עשויות להיות השפעות משמעותיות ומתמשכות על התוצאות העסקיות של החברה, הנזילות, שווי הנכסים, המצב העסקי ויכולת הבטחת המימון של החברה.

שוק הנדלן בישראל:

 לשיעורי הצמיחה, היקף הפעילות ושיעורי האבטלה במשק הישראלי השפעה ניכרת על הביקוש לשכירות משרדים בישראל. במחצית הראשונה של 2022, שוק המשרדים, בעיקר באזור המרכז, נותר חזק עם מחירי שכירות גבוהים, שהגיעו לכ-130 שקל למ"ר בתל אביב. שיעורי התפוסה היו סביב 99%. למרות ירידה בגיוס ההון בענף ההייטק והפסקה זמנית בגיוס, לא נצפתה השפעה שלילית בשוק הנדל"ן המניב. שיעורי התפוסה נותרו גבוהים ויציבים, עם עלייה בדמי השכירות, בעיקר בנכסים איכותיים במרכז תל אביב. בעוד שמודל העבודה מהבית לא הפך לנורמה ועובדים רבים חזרו למשרדיהם, שאלת העבודה מרחוק נותרה רלוונטית, במיוחד בתעשיית ההייטק שבה מודלים של עבודה היברידית עדיין רווחים. עם זאת, בשלב זה לא נרשמה השפעה משמעותית על הביקוש לשטחי משרדים בנכסים איכותיים.

מצד בטחוני בישראל:
למצב הביטחוני-מדיני בישראל יש פוטנציאל להשפיע לרעה על הפעילות הכלכלית ועל החברה כולה. הדבר עלול להוביל לירידה בביקוש לנדל"ן, בעיקר בתחום ההשכרה, ולעלייה בעלויות הבנייה.

 

כלכלת קנדה (כ-  30% מהפעילות של החברה נמצאים בקנדה )

בשנת 2022, קנדה חוותה קצב צמיחה של כ-3.2% בתוצר הריאלי, נמוך מהשנה הקודמת. למשבר מחירי האנרגיה הייתה השפעה פחותה על הכלכלה הקנדית בשל כושר הייצור המקומי. האינפלציה בקנדה הייתה בסביבות 6.3% ב-2022, גבוהה יותר מאשר ב-2021, מה שהוביל להעלאת הריבית על ידי הבנק הקנדי. שוק העבודה נותר יציב עם אבטלה נמוכה, אך עסקים התמודדו עם אתגרים במציאת עובדים. קנדה הגבירה את תוכניות ההגירה וקיבלה בברכה מספר לא מבוטל של פליטים אוקראינים. שוק הנדל"ן ראה עלייה קלה בשטחים הפנויים אך נותר חזק בסך הכל. למרות ירידה בהשקעות משרדיות, הביקוש לשטחי משרדים נותר גבוה, כאשר חברות מחפשות גמישות וחללי עבודה מודרניים לעבודה היברידית. בטורונטו, שיעור הפנויות גדל ברבעון הרביעי של 2022, אך גם דמי השכירות הממוצעים עלו באותה תקופה

מימון ואשראי

בשנת 2022 חלו שינויים מהותיים בתנאי המימון ותנודתיות גבוהה בשוקי המניות והאג"ח בעולם ובישראל. שיעור האינפלציה הגבוה ושינויי המדיניות המוניטרית של הבנקים המרכזיים השפיעו על מגמות השוק. למרות תנאי המימון המאתגרים, היקף ההנפקות בשוק החוב הישראלי הגיע לשיא חדש. עם זאת, השינויים הכלכליים העולמיים והסיכונים המקומיים, כגון האטה במגזר ההייטק והעלאת שיעורי הריבית, עלולים להשפיע על איכות האשראי בשוק המקומי. קיימת אי ודאות לגבי היקף הפגיעה בפעילות הכלכלית בישראל. מדדי אג"ח ירדו בחדות, והתשואות לפדיון עלו. לשיעורי הריבית תפקיד משמעותי בפעילות החברה, המשפיע על עלויות ההון ועל ערכי הנכסים. אם תהיה הרעה מהותית בשווקים הפיננסיים, הדבר עלול לפגוע בצמיחת החברה ובתוצאותיה.

כמו כן שינויים בשער הריבית ובשער חליפין ואינפלציה בשווקים בה החברה עובדת עשויים להשפיע על תוצאותיה של החברה בדוחות העתידיים.

ניתן לראות על פי הדוחות הכספים שהחברה צומחת בשנים האחרונות.
בשנת 2022 ה NOI  צמח ב2.3%.
הכנסות משכירות שמהווים את רוב הכנסות החברה צמחו בשיעור 5.6% לעומת 2021.
החברה רשמה בתקופת הדוח רווח כולל של כ-59.2 מיליון שקל, המהווה הפסד של כ-5.4 מיליון שקל ורווחים אחרים בסך של כ-64.7 מיליון שקל.
במהלך תקופת הדוח חוותה החברה גורמים שונים שהביאו להגדלת ההון שלה. גורמים אלו כללו חלוקת דיבידנדים בהיקף של כ-58.3 מיליון שקל, הנפקת מניות לעובדים באמצעות אופציות מימוש בסך של כ-1.3 מיליון שקל ועלות תשלום מבוסס מניות של כ-3.2 מיליון שקל. כתוצאה מכך גדל הון החברה בכ-5.4 מיליון שקל.

מודל SWOT


חוזקות

 1.נוכחות חזקה בשוק: אדגר ביססה את עצמה כשחקן בולט בענף הנדל"ן, עם מותג בעל מוניטין וקהל לקוחות רחב.

2.תיק מגוון: לחברה פורטפוליו מגוון של נכסים בפיזור גאוגרפי בן יבשתי, המתפרס בין 3 יבשות, , אשר מסייע בהפחתת סיכונים ותפיסת הזדמנויות במיקומים שונים.

3.צוות ניהול מנוסה: אדגר מובלת על ידי צוות של אנשי מקצוע מנוסים בעלי הבנה עמוקה של דינמיקת השוק ויכולים לקבל החלטות אסטרטגיות מושכלות.

4.יציבות פיננסית: החברה הפגינה יציבות פיננסית, עם צמיחה עקבית בהכנסות ורווחיות חזקה, המאפשרת לה להשקיע בהזדמנויות חדשות ולעמוד בתנודות בשוק. כמו כן לחברה מסגרת אשראי גדולה לא מנוצלת.

חולשות

1.תלות בתנאי השוק: הנדל"ן מושפע מאוד מתנאי השוק, והצלחת מניב נדל"ן כפופה לגורמים כמו יציבות כלכלית, ריביות וביקוש לנכסים. כל ירידה בשוק יכולה להשפיע על ביצועי החברה.

2.תחרות גבוהה: ענף הנדל"ן הוא תחרותי ביותר, וחברת אדגר עשויה לעמוד בפני אתגרים בהבטחת נכסים נחשקים, משיכת לקוחות ושמירה על נתח שוק מול שחקנים מבוססים אחרים.

 

הזדמנויות

1.התרחבות לשווקים מתעוררים: מניב נדל"ן יכולה לבחון הזדמנויות בשווקים מתעוררים נוספים עם פוטנציאל לצמיחה, בהם יש ביקוש לפיתוח והשקעה בנדל"ן.

2.יוזמות בנות קיימא וירוקות: ההתמקדות הגוברת בקיימות ובדאגות סביבתיות מהווה הזדמנות עבור חברת אדגר להשקיע בנכסים ידידותיים לסביבה ולאמץ שיטות קיימא, למשוך לקוחות מודעים לסביבה. החברה מנסה להתאים את נכסיה ל'תקן הירוק' בכל מדינה בה היא פועלת. מהלך זה מהווה עבורה הזדמנות מעולה.

3.שותפויות אסטרטגיות: שיתוף פעולה עם שחקנים אחרים בתעשייה, כמו חברות בנייה או מוסדות פיננסיים, יכול לספק למניב נדל"ן גישה לשווקים, משאבים ומומחיות חדשים

איומים

1.מיתון כלכלי: מיתון או חוסר יציבות כלכלית עלולים להשפיע על שוק הנדל"ן, ולהוביל לירידה בשווי הנכסים, ביקוש נמוך יותר, ואתגרים פיננסיים עבור מניב נדל"ן

2.שינויים רגולטוריים: שינויים בחוקים, בתקנות או במדיניות תכנון הייעוד יכולים להשפיע על ענף הנדל"ן, ולחייב את החברה להסתגל לדרישות ציות חדשות או להתמודד עם מגבלות על הזדמנויות פיתוח

3.תנודות בריבית: תנודות בריבית יכולות להשפיע על סבירות המשכנתאות ולהשפיע על החלטות הרוכשים, מה שעלול להשפיע על הביקוש לנכסי נדל"ן

מודל חמשת הכוחות של פורטר
איום של מצטרפים חדשים

מגזר המשרדים דורש בדרך כלל השקעות הון משמעותיות, מה שהופך את זה למאתגר עבור מצטרפים חדשים.
לשחקנים קיימים עם רשתות ומשאבים מבוססים עשוי להיות גם יתרון במשא ומתן על חוזי שכירות ומשיכת שוכרים.

 כוח המיקוח של קונים
במגזר המשרדים, כוח המיקוח של הקונים, כמו עסקים וארגונים, יכול להיות בינוני עד גבוה.
 לרוכשים עשויות להיות מספר אפשרויות בכל הנוגע לבחירת חללי משרדים, מה שמאפשר להם לנהל משא ומתן על תנאי שכירות, תעריפי שכירות ושירותים נוספים.
 ללקוחות גדולים או לשוכרי עוגן יש יותר כוח מיקוח בשל יכולתם להביא הכנסות או תפוסה משמעותיים לפיתוח.

 כוח מיקוח של ספקים

 הספקים בתחום המשרדים כוללים חברות בנייה, אדריכלים וספקי חומרי בניין ושירותים.
 בהתאם לתנאי השוק, כוח המיקוח של הספקים יכול להשתנות. אם יש ספקים מוגבלים או ביקוש גבוה לשירותיהם, ספקים עשויים להיות בעלי כוח מיקוח רב יותר, מה שעלול להשפיע על עלויות הבנייה ועל לוחות הזמנים של הפרויקט

איום מחליפים

בתחום המשרדים קיימים תחליפים פוטנציאליים לחללי משרדים מסורתיים, כמו עבודה מרחוק וחללי עבודה משותפים. – ההתקדמות בטכנולוגיה ובתקשורת הפכה את העבודה מרחוק לאפשרית יותר, והפחיתה את הצורך בחללי משרד פיזיים. חללי עבודה משותפים מציעים גמישות ושירותים משותפים, ומושכים סטרטאפים ופרילנסרים שאולי לא ידרשו חוזי שכירות ארוכי טווח.
 איום התחליפים יכול להשפיע על שיעורי התפוסה ומחירי השכירות במגזר המשרדים.

יריבות תחרותית

 תחום המשרדים הינו תחרותי ביותר, עם מספר רב של חברות מתחרות על שוכרים ונתח שוק.
 מתחרים מרכזיים עשויים לכלול חברות נדל"ן גלובליות אחרות המתמחות בתחום המשרדים.
גורמים כמו מיקום, איכות בנייה, שירותים, תנאי שכירות ותמחור יכולים להשפיע על יריבות תחרותית. אסטרטגיות בידול, קשרי דיירים חזקים ומותג חזק יכולים לתת לחברות יתרון תחרותי.

דוח המחקר המלא שמור בארכיון המערכת, 
הפרטים המוצגים נלקחו ממצגות שפורסמו על ידי החברה עבור המשקיעים וכן מהדוח השנתי. 

מעוניינים בדוחות מחקר מעין אלו עבור חברות נוספות ? 
עדכנו אותנו במייל האתר, ואולי הדוח הבא יהיה עבורכם (: 

 

דילוג לתוכן